FAQ

1. Przy skanowaniu kodów na ekranie telefonu pojawia mi się komunikat „Kod QR niepoprawny. Kod jest nieaktywny lub został wykorzystany” lub „Wystąpił problem podczas pobierania danych”.
1) Przed skanowaniem upewnij się, że masz dostęp do internetu w telefonie (WiFi lub transmisja danych) oraz włączoną lokalizację.
2) Upewnij się, że mimo pojawiającego się na ekranie błędu, punkty nie nabijają się na konto.
3) Upewnij się, że skanujesz odpowiedni kod. Na opakowaniach punktowanych produktów znajdują się dwa kody QR:  
– jeden, który nadrukowany  jest na opakowaniu i odsyła do informacji o produkcie na stronie internetowej Kosbud -ten skanuje się zwykłym czytnikiem kodów QR
- drugi kod QR jest naklejką przyklejoną do worka lub pokrywki wiadra. Widnieje na nim ilość punktów oraz napis Kosbud Loyal – ten kod należy skanować za pomocą aplikacji, aby zbierać punkty.
4) Być może naklejka z kodem jest zabrudzona lub zniszczona, dlatego skaner kodów nie może jej sczytać.

Jeżeli sprawdziłeś podpunkty 1-3  i nadal nie możesz poprawnie zeskanować kodów lub kod na naklejce jest uszkodzony, prosimy o kontakt:
kosbud.loyal@kosbud.com.pl lub tel. 885 33 44 00

2. Czy jest możliwość dodania nieskanujących się kodów promocyjnych z panelu administratora?

- Dodanie nieskanujących się kodów jest możliwe jeśli użytkownik spełnił wszystkie wymagania techniczne opisane powyżej. W celu dodania punktów prosimy o przesłanie wszystkich wyraźnych zdjęć nieskanujących się kodów lub podanie wszystkich 6-cio lub 7-mio cyfrowych numerów kodów znajdujących się na dole naklejki po prawej stronie.

3. Na moim produkcie nie została umieszczona naklejka z kodem promocyjnym, co mogę zrobić?

W tej sytuacji prosimy o przesłanie zdjęć opakowań zrobionych z góry oraz z boków produktów.

4. Zarejestrowałem się w aplikacji Kosbud Loyal, ale nie otrzymałem SMS-a z kodem aktywacyjnym.
- W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

5. Jak długo muszę czekać na dostawę nagród?
- Czas dostawy nagród uzależniony jest od rodzaju zamówionej nagrody oraz wyboru formy dostawy. Zwykle trwa on od 3 do 40 dni roboczych od momentu zamówienia nagrody. 

6. Jakie są możliwe sposoby dostawy nagród?
- Są trzy metody dostawy nagród: przesyłka kurierska (koszt 16.59 zł brutto), przesyłka za pobraniem (koszt 19.07 zł brutto) oraz odbiór osobisty w siedzibie KOSBUD lub u jednego z naszych dystrybutorów, którego można wybrać z listy dostępnej w aplikacji przy składaniu zamówienia (dostawa bezpłatna).

7. Chcę wymienić punkty na nagrody, ale mam za mało punktów.
- Jeżeli ilość punktów jest niewystarczająca, w katalogu nagród można przesunąć suwak widoczny przy konkretnej nagrodzie, za pomocą którego zmniejsza się wymagana liczba punktów na rzecz odpowiedniej dopłaty.

8. Czy mogę otrzymać fakturę za nagrody?
- Tak. Przy składaniu zamówienia jest możliwość wyboru dokumentu potwierdzenia transakcji. Należy wówczas podać odpowiednie dane do wystawienia faktury lub paragonu.

9. Które produkty Kosbud są punktowane?
- Tylko niektóre produkty Kosbud są punktowane. Wszystkie punktowane produkty wraz z punktacją znajdują się na stronie www.loyal.kosbud.com.pl w zakładce Produkty oraz w aplikacji mobilnej w zakładce Punktowane produkty.

10. Chcę wpisać kod promocyjny, aby uzyskać dodatkowe punkty, ale w mojej aplikacji nie ma zakładki „Kody promocyjne”.
- Aby skorzystać z kodów promocyjnych należy używać nowej wersji aplikacji, w której znajduje się ta funkcjonalność. Wystarczy zaktualizować aplikację w Sklepie Play lub App Store. Prosta instrukcja aktualizacji znajduje się na stronie www.loyal.kosbud.com.pl w zakładce Jak zbierać punkty.

11. Kod promocyjny na dodatkowe punkty ma termin ważności. Czy to oznacza, że punkty te muszę wykorzystać do tego czasu?
- Nie. Termin ważności kodu promocyjnego oznacza jedynie datę, po której kod już nie będzie aktywny, czyli wpisanie go nie spowoduje zwiększenia ilości punktów na koncie użytkownika. Natomiast, uzyskane punkty promocyjne można wymienić na nagrody w dowolnym czasie.